Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 12:05:17 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/13566 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Suureranna küla, 12160 Suureranna tee 
// Paavli // Välja (12381P Paavli sideühendus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevööndis 
tegutsemine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27219762>  (menetlus nr: 
466373), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MARIA REINO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister